Ikona wyszukiwania

Press Release Section Icon 09.01.2019

W środę (19 grudnia) w Warszawie można było spotkać dużą pluszową rybę, a dokładniej karpia, który spacerował po głównych ulicach miasta, jeździł tramwajem oraz odwiedzał okoliczne targowiska. Karp jest maskotką nowej kampanii „przeRYBAne” organizacji Compassion Polska, która ma na celu zmianę naszego postrzegania tych podwodnych zwierząt.

Pełna informacja prasowa znajduje się tutaj.

zdj3.jpg
Globe

Używasz przestarzałej przeglądarki, której nie obsługujemy. Uaktualnij swoją przeglądarkę, aby poprawić bezpieczeństwo.

Jeśli masz więcej pytań na ten temat lub inną sprawę, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@ciwf.pl. Na wszystkie pytania odpowiadamy w ciągu dwóch dni roboczych. Jednak ze względu na dużą liczbę korespondencji, jaką otrzymujemy, czasami może to potrwać nieco dłużej. Prosimy, poczekaj aż odpowiemy na Twoje pytanie. Ewentualnie, jeśli Twoje zapytanie jest pilne, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio dzwoniąc pod numer +48 22 428 23 56  (od poniedziałku do piątku od 9 do 17:30).