Opublikowane 31.10.2018
Nasza Europejska Inicjatywa Obywatelska „Koniec Epoki Klatkowej” w mediach: jak wypadliśmy? I dlaczego obecność w mediach jest dla nas tak istotna?
Jedną z aktywności, której poświęcamy dużo czasu, jest zabieganie o obecność w mediach, w których mówimy o kampaniach, które prowadzimy i o naszych działaniach. Dzięki temu możemy dotrzeć do jak największej części społeczeństwa, bez którego pomocy nie udałoby nam się dokonywać zmian.
Z naszym największym projektem – Europejską Inicjatywą Obywatelską „Koniec Epoki Klatkowej” wystartowaliśmy oficjalnie 25 września w Brukseli, natomiast 9 października nastąpił „polski” start. Po pierwszym miesiącu trwania naszej Inicjatywy i kampanii, otrzymaliśmy raport monitorowania mediów i sprawdziliśmy jak często mogliście czytać o naszym projekcie i do ilu osób dotarliśmy tym samym. Musimy przyznać, że jesteśmy zachwyceni wynikami!
Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów w ciągu pierwszego miesiąca kampanii dotarliśmy w sumie do aż 3,3 miliona obywateli w Polsce, a publikacji było 169!
Ukazały się zarówno publikacje w prasie drukowanej: tu całą pierwszą stronę poświęcił nam najlepiej sprzedający się tygodnik w kraju, byliśmy w głównych telewizjach, takich jak Polsat, TVP czy stacjach radiowych (Polskie Radio, Tok.Fm) i oczywiście w Internecie i pozostałych social media. Zobaczcie sami.